Ogłoszenie

Jesteś na forum poświęconym całej serii NFS.

#1 2009-06-26 15:18:34

 adam123452

Administrator

11488908
Zarejestrowany: 2009-06-26
Posty: 17
Punktów :   

Need For Speed: Pro Street

Need for Speed: ProStreet (NFS: PS) – gra komputerowa z serii Need for Speed firmy Electronic Arts. Produkcję nad nią ujawniono 31 maja 2007[1]. Światowa premiera miała miejsce 14 listopada, a polska 23 listopada.

Zmianie uległy miejsca rozgrywania wyścigów - zamiast na otwartej przestrzeni będą odbywać się na torach wyścigowych. Zgodnie z zapowiedziami producenta gra toczy się jedynie w dzień a tryb jazdy dowolnej nie został wprowadzony. Na trailerach widoczne są zmiany w stosunku do dotychczasowych wersji - m.in. przywrócono zniszczenia samochodu, które są najbardziej realistyczne w całej serii[2]. Wprowadzony w Need for Speed: Carbon tryb Autosculpt decyduje nie tylko o wyglądzie auta, ale też o jego aerodynamice i osiągach. Zastosowano również nowy silnik graficzny. Zmianie uległ także tuning samochodów. Jest teraz bardziej szczegółowy przez co auta są bardziej wyjątkowe i niepowtarzalne, oraz ma większy wpływ na rozgrywkę.

Rodzaje wyścigów

W NFS: Pro Street są cztery podstawowe tryby wyścigów + wariacje niektórych z nich.

    * Grip
          o Grip - najprostszy tryb rozgrywki (znany w poprzednich NFS`ach jako Circuit) - wyścig odbywa się na zamkniętym torze, do przejechania jest od 2 do 4 okrążeń, a pierwszy na mecie wygrywa. Rywalizuje ze sobą do 8 zawodników.
    * Próba czasowa - wyścig (częściowo) na czas, w którym startuje równolegle 4 kierowców, starających się zdobyć jak najlepszy czas na torze.
          o Klasa gripu - zasady podobne do gripu z małą różnicą - auta są początkowo analizowane według mocy, a następnie przypisywane do grupy A (auta słabsze) i B (auta mocniejsze). W zależności od przydziału gracz musi walczyć jedynie ze swoją grupą - kto pierwszy z grupy przekracza linię mety, ten wygrywa. Jednak często może być gorąco, bo obie grupy walczą na torze w tym samym czasie.
          o Eliminacje sektorowe - najdziwniejsza odmiana gripu. Tor zostaje podzielony na 4 etapy, a na każdym należy zdobyć jak największą liczbę (przyznawanych co punkt kontrolny) malejącej ilości punktów. Każde zdominowanie sektora daje do puli gracza tyle punktów, z jakimi zjawił się na punkcie kontrolnym. Za dominację we wszystkich sektorach jest premia - 500 punktów. Wyścig obejmuje trzy okrążenia, a walkę toczy czterech zawodników.

    * Drift - wyścig odbywa się na krótkim i krętym torze. Należy tak operować autem, by jak najdłużej utrzymywało się w kontrolowanym ślizgu. Każdy zawodnik (oraz gracz) ma 3 przejazdy, a wygrywa ten, który po 3 etapach ma najlepszy wynik za pojedynczy przejazd. Punkty za poślizg obliczane są na podstawie szybkości, długości i kąta wykonanego poślizgu. Można też otrzymać punkty bonusowe - +250 pkt za długi poślizg, +250 pkt za szybkość i +100 za drift z użyciem nitro. Skasowanie wozu powoduje utratę wyników aktualnego wyścigu. UWAGA! W wyścigu drift mogą brać udział tylko samochody z napędem na tylną oś.

    * Drag
          o Drag na 1/2 mili - wyścig odbywa się na prostej trasie. Należy odpowiednio rozgrzać przed startem opony, następnie idealnie wrzucić pierwszy bieg i starać się o kolejne perfekcyjne zmiany biegów. Każdy zawodnik (i gracz) ma do dyspozycji trzy przejazdy, w których stara się osiągnąć najlepszy czas. Zawodnik, który ma po 3 próbach najlepszy czas - wygrywa. Skasowanie wozu powoduje utratę wszelkich wyników w konkurencji.
          o Drag na 1/4 mili - te same zasady co wyżej. Jedyną różnicą jest dystans do pokonania.
          o Jazda na dwóch kołach - trudna konkurencja. Należy do niej mieć bardzo mocny samochód (zalecane od 900KM wzwyż) o tylnym napędzie. Należy na odcinku ¼ mili przejechać jak najdłuższy dystans na dwóch kołach. Każdy ma 3 próby przejazdu. Kto po 3 rundach ma największą odległość - wygrywa.

    * Szybkość
          o Próba prędkości - Jest to wyścig długodystansowy (10-30 km) na w miarę prostej trasie z lekkimi zakrętami. Trudność polega na tym, że należy praktycznie cały czas pędzić ponad 300km/h, jednocześnie nie wypadając z trasy (najlepiej nawet nie dotykając pobocza), bo przy tej szybkości każda stłuczka grozi kasacją auta. Kto dojedzie pierwszy na metę - wygrywa. Rywalizuje do 8 zawodników.
          o Próba prędkości maksymalnych - zasady podobne do tych wyżej - z tą różnicą, że liczą się zsumowane wskazania mierników prędkości. Na trasie takich punktów pomiarowych jest od 3 do nawet 9-10. Kto ma największą sumę na mecie - wygrywa.

Lista samochodów

    *
          o Acura Integra LS (Tylko w Edycji Kolekcjonerskiej)
          o Acura Integra Type R
          o Acura NSX (Tylko w Edycji Kolekcjonerskiej)
          o Acura RSX
          o Aston Martin DB9 (Jako płatny dodatek)
          o Aston Martin DBR9 (Jako płatny dodatek)
          o Audi R8 (Jako płatny dodatek)
          o Audi RS4 (Tylko w Edycji Kolekcjonerskiej)
          o Audi S3
          o Audi S4
          o Audi TT 3.2 Quattro
          o BMW M3 E46
          o BMW M3 E92
          o BMW Z4 M Coupe
          o Bugatti Veyron 16.4 (Jako płatny dodatek))
          o Cadillac CTS
          o Chevrolet Camaro Concept
          o Chevrolet Camaro SS
          o Chevrolet Chevelle SS
          o Chevrolet Cobalt SS
          o Chevrolet Corvette '67
          o Chevrolet Corvette C6
          o Chevrolet Corvette Z06
          o Dodge Challenger Concept (Jako płatny dodatek)
          o Dodge Challenger R/T
          o Dodge Charger R/T
          o Dodge Viper SRT10
          o Ford Escort RS Cosworth
          o Ford Focus ST
          o Ford GT
          o Ford Mustang GT
          o Ford Mustang GT '03
          o Shelby GT500
          o Shelby GT500 '67
          o Honda Civic
          o Honda Civic SI
          o Honda S2000 (Jako płatny dodatek)
          o Infiniti G35
          o Koenigsegg CCX (Jako płatny dodatek)
          o Lamborghini Gallardo Superleggera (Jako płatny dodatek)
          o Lamborghini Murciélago LP640
          o Lancia Delta Integrale Evo (Jako płatny dodatek
          o Lexus IS 350 (Tylko w Edycji Kolekcjonerskiej)
          o Lotus Elise
          o Mazda Speed 3
          o Mazda RX-7
          o Mazda RX-8
          o McLaren F1 (Jako płatny dodatek)
          o Mercedes-Benz SL65 AMG (Jako płatny dodatek)
          o Mitsubishi Eclipse
          o Mitsubishi Lancer Evo IX MR
          o Mitsubishi Lancer Evolution X
          o Nissan 240 SX
          o Nissan 350Z
          o Nissan GT-R
          o Nissan Silvia S15
          o Nissan Skyline GT-R (R34)
          o Nissan GT-R Proto
          o Pagani Zonda F
          o Plymouth Hemi Cuda
          o Plymouth Road Runner (Jako darmowy dodatek) (Samochód za darmo)
          o Pontiac GTO
          o Pontiac GTO '65
          o Pontiac Solstice GXP (Tylko w Edycji Kolekcjonerskiej)
          o Porsche 911 GT2
          o Porsche 911 Turbo
          o Porsche 911 GT3 (Jako płatny dodatek)
          o Porsche 911 GT3 RS (Jako płatny dodatek)
          o Porsche Carrera GT (Jako płatny dodatek)
          o Porsche Cayman S
          o Seat Leon Cupra (Jako darmowy dodatek) (Samochód za darmo)
          o Subaru Impreza WRX STi
          o Toyota Corolla GTS AE86
          o Toyota Supra
          o Volkswagen Golf R32
          o Volkswagen Golf GTI

Offline

 
NEED FOR SPEED 4 LIFE

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.online-menager.pun.pl www.vsbednarski.pun.pl www.roomx.pun.pl www.reggaem2.pun.pl www.shinobigakure.pun.pl